Voor kinderen en jongeren
Het coachingtraject begint met een telefoongesprek met een van je ouders of verzorgers. Hierin krijg ik de eerste informatie over de situatie. Wat is er aan de hand? Waar loopt het niet lekker? En wat is de hulpvraag? Een hulpvraag is eigenlijk een helpvraag. Je vraagt jezelf af waarbij je hulp nodig hebt of wat je wilt leren (Help mij om… of Ik wil leren om…). Misschien loop je vast in een bepaalde situatie en wil je graag leren hoe je dit aanpakt.
Daarna zullen we een intakegesprek plannen, het liefst bij jouw thuis. Dit zal de eerste ontmoeting zijn. Is er een klik met mijn persoon en visie en jouw hulpvraag? Dan ga ik naar huis en schrijf ik een kort verslag. Als we samen verder willen, zullen jouw ouders of verzorgers en jij dit ondertekenen.



Alles klaar? Dan gaan we op reis, op weg naar succes. We gaan aan de slag met je hulpvraag en kijken daarbij vooral naar de vaardigheden die je al bezit: wat kan je al en hoe doe je dat eigenlijk? Is je succes behaald? Dan nemen we afscheid, met vertrouwen.
Het traject is voor iedereen anders, maar gemiddeld zullen we elkaar 5 á 6 keer zien. Mochten we meer tijd nodig hebben om te komen waar jij wilt, dan kunnen we daar natuurlijk tussentijds in een evaluatiegesprek over praten.
VOORWAARDEN:
De algemene voorwaarden kun je hier bekijken.
Ik werk zonder verwijzing. Of de coachsessies vergoed worden, hangt af van je zorgverzekering. Kijk hiervoor bij je zorgverzekering onder het kopje coaching. Is dit niet het geval, dan dien je de sessies zelf te betalen. Heb je een PersoonsGebondenBudget (PGB), dan kunnen de sessies ook daaruit betaald worden.
